Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing w zarządzaniu instytucji kultury..

Tytuł:
Marketing w zarządzaniu instytucji kultury..
Autorzy:
KNECHT, Zdzisław.
Data publikacji:
1991
Wydawca:
Warszawa : "Wiedza Powszechna"
Tematy:
Zarządzanie kultura metody
Kultura organizacja metody
Marketing stosowanie kultura
Dostawca treści:
Bibliografia CBW
Książka
Bibliogr. s. 179-181.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies