Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konflikt w Iraku a media (medialna manipulacja, czyli jak korzystnie sprzedać swoją strategię)

Tytuł:
Konflikt w Iraku a media (medialna manipulacja, czyli jak korzystnie sprzedać swoją strategię)
Autorzy:
Michalski-Stępkowski, Andrzej.
Powiązania:
Rocznik Strategiczny 2003/2004 2004, s. 409-415
Data publikacji:
2004
Tematy:
War
Wojna iracka (2003-2010)
War-time operations
Iracka Wolność (operacja wojenna; 2003) informacja
Środki masowego przekazu a wojna 2003 r.
Wojna a środki masowego przekazu 2003 r.
Język:
polski
Dostawca treści:
Bibliografia CBW
Artykuł

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies