Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Filozofia i etyka a zarządzanie i marketing

Tytuł:
Filozofia i etyka a zarządzanie i marketing
Autorzy:
Ptaszek, Stanisław W.
Powiązania:
Biuletyn Wojskowej Akademii Technicznej 2005, nr 7/8, s. 5-13
Data publikacji:
2005
Tematy:
Zarządzanie a filozofia
Filozofia a zarządzanie
Zarządzanie a etyka
Etyka a zarządzanie
Marketing a filozofia
Filozofia a marketing
Marketing a etyka
Etyka a marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
Bibliografia CBW
Artykuł
Bibliogr.; Abstr., streszcz.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies