Analiza wybranych metod oceny użyteczności w procesie tworzenia aplikacji internetowych Analysis of selected usability assessment methods in the process of creating web applications
Artykuł przedstawia analizę wykorzystania testów A/B, metody KLM, heurystyk Nielsena oraz badań na użytkownikach, w procesie tworzenia autorskiej gry przeglądarkowej typu multiplayer. Badania przeprowadzono w trakcie tworzenia aplikacji, na różnych etapach jej powstawania. Celem badań było zweryfikowanie korzyści płynących z zastosowania, wspomnianych metod.
The article presents the analysis of the use of A/B tests, KLM method, Nielsen heuristics and user research in the process of creating a proprietary multiplayer browser game. The research was carried out during application development, at various stages of its creation. The aim of the study was to verify the benefits of using these methods
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00