Tematyką artykułu jest porównanie metodyk wytwarzania aplikacji mobilnych w językach Swift i Objective-C. W ramach przeprowadzonej analizy zostaną wskazane podobieństwa i różnice w implementacji aplikacji na te dwa języki programowania. Zaprojektowana została i zaimplementowana aplikacja Magic Drawing Board wykorzystująca silnik QUARTZ 2D. Stworzono dwie identyczne funkcjonalnie aplikacje. Analiza porównawcza została przeprowadzona dopiero po dokładnym objaśnieniu implementowanych widoków.
The subject of the article is to compare the methodologies for the production of mobile applications in Swift and Objective-C languages. The similarities and differences of the implementation of applications for these two programming languages will be identified as a part of the analysis. An Magic Drawing Board application using Quartz 2D engine was designed and implemented. Two identical functional applications were created. The comparative analysis was carried out only after a thorough explanation of the implemented views.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00