The main objective of this paper is to identify the system of knowledge management
in contemporary process organizations in business process perspective, especially with
regard to technological and social conditions. Methodology is based on literature
analysis and case studies. The integration of knowledge management technologies,
concepts and methods into organizational business processes is challenging research
issue today. The concepts of knowledge management and business process
management should be analyzed jointly in the contemporary enterprises. Despite of
the growing interest among researchers and practitioners of the concept of the
knowledge management referring to business process management there is a lack of
articles in this area. Appropriate approach to the modelling of knowledge management
processes, as well as the use of IT tools, and a motivation system are of key importance
for the introduction of this solution in organizations.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00