Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O pochodzeniu pojęć

Tytuł:
O pochodzeniu pojęć
Where do Concepts Come From?
Autorzy:
Komorowska-Mach, Joanna
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/966792.pdf
Data publikacji:
2011-12-01
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydział Filozofii
Źródło:
Filozofia Nauki; 2011, 19, 4; 139-145
1230-6894
2657-5868
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The review discusses the book The Origin of Concepts by Susan Carey, in which she presents three main theses - the innateness of some kind of conceptual representations, the presence of a qualitative change during conceptual development and the existence of a special learning mechanism that achieves that discontinuity called bootstrapping. The general reception of the work is positive. Minor doubts are presented regarding two claims: first, the speculation about the iconic format of core cognition representations, which seems to be underdeveloped and slightly unclear, second, the claim that core cognition representations are innate, which seems to be insufficiently supported by empirical data presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies