This study set to investigate the critical importance of integrating Student Team Achievement Division (STAD) and WebQuest, STADIBTM for short, on developing the advanced-level argumentative writing skills of L2 English university students. The study employed a pre-post-test comparison of the experimental group (N=54) versus the control group (N=24). The data from the study have been systematically reanalysed to evaluate in detail how the initial learner proficiency levels correlated with improvements in the specific areas covered by the evaluation rubric that guided the collaborative writing activities of experimental group students.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00