The present model of providing services has evolved as a result of the use of the IT tools and systems. It is a noticeable trend that the customer participation in the design process is an added value in design of IT systems or the services themselves. It is precisely the customer participation in designing of IT systems that is of crucial importance for meeting the expectations of the end-user. This article presents the ways in which advantage can be taken of the added value created due to the customer participation and how to use this participation in the designing process.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00