The word 'e-learning' has made a big career in the past 10 years. Based on conducted researches, it can be stated that the number of web pages related to this issue has increased by 200 times, and in 12 years – even by 1000 times. At the beginning of this period, an expected curve of e-learning development was determined; sometimes it is called the “e-learning hyper-cycle”. It predicted a rapid development of the subject in the initial period and then a gradual decrease in interest. The purpose of this paper is to document if it really happened and what the trends of e-learning development are in the world and in Poland. The change in frequency of the word 'e-learning' occurrence in polish and world domains will be specially analysed, as it will be done with popularity of the problem in the scientific literature.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00