The aim of this study is to present the forms of work and guidelines concerning the treatment of children with selective mutism in the light of the hypothesis that selective mutism should be perceived as an anxiety disorder that appears in childhood. On the basis of a thorough review of the literature, the Author discusses the forms of educational and therapeutic interaction that can be used in the treatment of children with selective mutism in accordance with the behavioural approach, and marginally with the psychodynamic approach.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00