Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Apparent Activities in Special Education. A Critical Analysis of Core Curriculum

Tytuł:
Apparent Activities in Special Education. A Critical Analysis of Core Curriculum
Autorzy:
Jabłoński, Maciej
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/938897.pdf
Data publikacji:
2019-12-15
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
Apparent actions
violence
intellectual disability
social competences
civic competences
Źródło:
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej; 2019, 26; 103-124
2300-391X
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The topic discussed herein concerns a particular deconstruction of the core curriculum in primary special schools carried out by means of a critical analysis of this document. On the grounds of this analysis, the article shows the consequences of apparent actions that are taking place in special schools, which in consequence lead to violence, perpetuating negative stereotypes and stigmatisation of students with intellectual disabilities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies