Like all those pictures of other countries, which are treated in imagological research, images of Germany are also complex, mediated by social history and historical experience, misunderstanding, misrepresentation and ideological assumptions. On the whole, these images represent the expectations and experiences of the observer even as they can truly be connected with the history, or social and cultural affairs, of the population. Thus, these images appear to be reversible figures that are simultaneously true and the products of subjective perception.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00