Consumer brands often offer discounts to attract new shoppers to buy their products. The
most valuable customers are those who return after this initial incentive purchase. With
enough purchase history, it is possible to predict which shoppers, when presented an offer,
will buy a new item. While dealing with Big Data and with data streams in particular, it
is a common practice to summarize or aggregate customers’ transaction history to the
periods of few months. As an outcome, we compress the given huge volume of data, and
transfer the data stream to the standard rectangular format. Consequently, we can explore
a variety of practically or theoretically motivated tasks. For example, we can rank the
given field of customers in accordance to their loyalty or intension to repurchase in the
near future. This objective has very important practical application. It leads to preferential
treatment of the right customers. We tested our model (with competitive results) online
during Kaggle-based Acquire Valued Shoppers Challenge in 2014.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00