Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Reality TV shows and empathy in the EFL classroom

Tytuł:
Reality TV shows and empathy in the EFL classroom
Autorzy:
Lasa Álvarez, Begoña
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/913294.pdf
Data publikacji:
2018-02-04
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
Reality TV
empathy
EFL teaching and learning
X Factor
emotions
Źródło:
Glottodidactica. An International Journal of Applied Linguistics; 2017, 44, 2; 9-23
0072-4769
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-ND: Creative Commons Uznanie autorstwa - Bez utworów zależnych 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this study is to explore the extent to which reality TV shows, such as the X Factor, can be effective and emotionally engaging resources in the EFL classroom, particularly for teenagers. Such TV formats, especially the sections in which contestants narrate their personal experiences, have the potential to engage viewers in a powerfully emotional way. Similarly, when used as teaching resources, these first-person discourses are capable of challenging students' empathy very directly, triggering emotionally charged responses to the expressions of others. Thus, under examination here will be the potential value in language teaching and learning of reality TV talent shows and the empathy they produce in students

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies