Consumer Relationship Management jako narzędzie budowania przewagi konkurencyjnej w dobie New Economy Customer Relationship Management and its Role in Creating Competitive Advantage in Times of the New Economy
The good relations with the customer became the most important factor in creating competitive advantage in times of the New Economy. CRM extends the concept of selling from a discrete act performed by a salesperson to a continual process involving every person in the company. Using CRM we can incorporate computer telephony and on-line communication both of which allow a call center to automatically identify current customers.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00