This article discusses the new phenomenon of e-economy called collaborative cornu» recognized and defined in 1999 by Gartner Group. In order to sustain a competitive advantage, electronic markets have to evolve toward a new business model based a collaboration and knowledge sharing across supply chains of its incumbents. This pap characterizes the concept of c-commerce, its main solutions and potential benefits such faster cycle times, improved planning and forecasting through better ecosystem visibility and increased customer satisfaction.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00