Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

System ekonomiczno-finansowy oświaty w świetle założeń reformy gospodarczej

Tytuł:
System ekonomiczno-finansowy oświaty w świetle założeń reformy gospodarczej
Educations Economic-Financial System in the Light of the Economic Reform Assumptions
Autorzy:
Chechliński, Janusz
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/906572.pdf
Data publikacji:
1986
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 1986, 50
0208-6018
2353-7663
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The problem connected with the economic-financial system in the sphere of education were presented from various points of view. A starting point is provided by the account of unit variable end fixed costs as an alternative to a cooperative account of costs on the macro scale and e costs account on the micro scale along with the principle of the so-called statistical trend extrapolation. Cooperative end extrapolation methods are most primitive from the economic point of view, and they will always be synonymous simultaneously with surplus and shortage of resources for particular basic units and for the entire system of education. It was presented against on example of trends in Poland's expenditure on education in the 1970’s.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies