Tytuł pozycji:
Marketingowe wsparcie prorcstrukturyzacyjnego oddziaływania podatku VAT w rolnictwie
- Tytuł:
-
Marketingowe wsparcie prorcstrukturyzacyjnego oddziaływania podatku VAT w rolnictwie
Marketing Support of the Pro-Restructuring VAT Operation in the Agriculture
- Autorzy:
-
Zrobek, Janusz
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/906450.pdf
- Data publikacji:
-
2006
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2006, 202
0208-6018
2353-7663
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The development of farms in the desirable direction, based on the pro-investment attitude
demands the support by means of effective instruments inclining farmers to use
form of VAT which are conductive to this behaviours. Factors conductive to the development
of farms which make sales easier and increase the market stability are marketing
instruments. Their “co-operation” with the general VAT procedure creates the structure
which gives the synergetic effect providing for strong in centives to the expansion, income
increase, realization of advantageous aims in the agriculture. Marketing instruments
support the existing structure of VAT encouraging farmers to make decisions
pursuing the modernization and liveliness of the production as well as positive structural
transformations.