Business taking place on the Internet cannot work today basing only on price
competition. The easy of comparing the offers and changing shops makes clients buy a product
once without making further shopping. Furthermore gaining a new customer costs 10 times more
than selling a product to an existing one. That is why companies wanting to achieve success on
the market introduce strategies and customer management systems. Systems based on knowledge
management seem to be the best for e-companies. This article shows the basic elements of
customer and knowledge management systems and possibility o f their use on the Internet.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00