Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The use of new media in the European Commission’s information policy

Tytuł:
The use of new media in the European Commission’s information policy
Autorzy:
Michał, Piechowicz,
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/895168.pdf
Data publikacji:
2020-03-20
Wydawca:
Uniwersytet Warszawski. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Tematy:
European Union
European Commission
commissioners
social media
communication strategy
Źródło:
Przegląd Europejski; 2016, 3 (41); 98-121
1641-2478
Język:
nieokreślony
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Recent years confirm that new media have become one of the basic elements of creating communication strategies for the EU institutions. Officials and main decision-makers are increasingly involved in the realm of social media. It is even more significant when we observe that they make use of this tools in a fully transparent way. Such activities add new dynamics to European communication policy. This paper discusses the real-time nature of the Internet communication sphere of the EU institutions created within the guidelines of the European Commission’s new communication strategy, which makes social media complementary to conventional informational operations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies