The aim of the paper is to indicate and justify a catalogue of contemporary father’s basic competences constructing his educational role in the family. This is the perspective of the theory of education, and therefore refers to the elementary components of the structure of the education process. The catalogue of father’s educational competences is embedded in wider perspective of social and cultural diagnosis of the contemporary family.
Celem artykułu jest wskazanie i uzasadnienie katalogu podstawowych kompetencji współczesnego ojca, składających się na jego rolę wychowawczą w rodzinie. Jest to perspektywa teorii wychowania, a zatem taka, która odwołuje się do elementarnych komponentów struktury procesu wychowania. Proponowany zbiór kompetencji wychowawczych ojca osadzony jest w perspektywie szerszej diagnozy społeczno-kulturowej współczesnej rodziny.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00