Tytuł pozycji:
Marketing management of enterprise
- Tytuł:
-
Marketing management of enterprise
Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem
- Autorzy:
-
Michalski, E.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/888463.pdf
- Data publikacji:
-
2016
- Wydawca:
-
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Źródło:
-
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing; 2016, 15[64]
2081-3430
- Język:
-
angielski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main goal of this article is to present how the new conception of marketing mix
affects delivering value to customers and benefit an enterprise. The task of marketing
management is to make the good and service available when a customer is ready to buy
it. An enterprise needs timely, accurate and relevant information on customers,
competitors and new socio-economic trends in the country and the world. The analysis
of marketing management paradigm and creation of value based management were
carry out. Next, the concept of marketing strategy and SWOT analysis were under
consideration. Lastly, the impact of information technology on marketing management
were described.
Głównym celem artykułu jest przedstawienie jak nowa koncepcja marketingu mix wpływa na
dostarczanie wartości dla nabywców i przynosi korzyści przedsiębiorstwu. Zadaniem zarządzania
marketingowego jest udostepnienie dóbr i usług nabywcom wtedy kiedy są gotowi do zakupu.
Przedsiębiorstwo potrzebuje trafne i aktualne informacje o nabywcach, konkurentach i nowych
trendach rozwoju społeczno-gospodarczego w kraju i na świecie. Analizie poddano paradygmat
zarzadzania marketingowego i proces tworzenia zarzadzania marketingowego opartego na
wartościach. Następnie rozpatrzono koncepcje strategii marketingowej i analizę SWOT. Na końcu
omówiono wpływ technologii informacyjnej na zarzadzanie marketingowe.