Tytuł pozycji:
Assessment of customer’s satisfaction in e-commerce services
- Tytuł:
-
Assessment of customer’s satisfaction in e-commerce services
Ocena satysfakcji konsumenta w usługach handlu elektronicznego
- Autorzy:
-
Radziszewska, A.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/888277.pdf
- Data publikacji:
-
2013
- Wydawca:
-
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Źródło:
-
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing; 2013, 09[58]
2081-3430
- Język:
-
angielski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this paper is to review various dimensions or measures of e-service quality in the
context of online shopping. Based on the literature review an alternative online satisfaction
assessment model has been proposed. The primary purpose of the paper is to study the
relationships between the main dimensions of e-commerce quality and the e-customer satisfaction.
By using correlation analysis the statistical significance and influence of proposed e-satisfaction
factors has been indicated.
Celem pracy jest studium literaturowe różnych aspektów i sposobów pomiaru jakości
usług w kontekście zakupów internetowych. Na podstawie przeglądu literatury został
zaproponowany alternatywny model oceny satysfakcji konsumentów w środowisku Internetu.
Podstawowym celem pracy jest analiza relacji między poszczególnymi wymiarami jakości usług
handlu elektronicznego a satysfakcją konsumentów. Analiza korelacji pozwoliła na wskazanie
statystycznej istotności oraz siły wpływu zaproponowanych czynników na poziom satysfakcji
e-konsumentów.