Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Media convergence as a hallmark of modern marketing communication

Tytuł:
Media convergence as a hallmark of modern marketing communication
Autorzy:
Badzinska, E.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/888018.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Źródło:
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing; 2013, 10[59]
2081-3430
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
New information and communication techniques constantly change people's lives and the way in which consumers acquire new knowledge, conduct commercial transactions, the way they work and how they spend their free time. Virtual reality has become a real place of their residence. The aim of this study is to characterize new media from the perspective of convergence, where old and new media complement each other and interact in order to most effectively reach recipients with their message. The special role of the development of "cultural convergence" and "culture of participation" in the creation of social networking and marketing communications has been emphasized. This paper is of research and analytical character.

Nowe techniki informacyjne i komunikacyjne nieustannie zmieniają ludzkie życie oraz sposób, w jaki konsumenci zdobywają nową wiedzę, zawierają transakcje handlowe, pracują i w jaki spędzają wolny czas. Wirtualna rzeczywistość stała się realnym miejscem ich przebywania. Celem pracy jest charakterystyka nowych mediów z perspektywy konwergencji, gdzie stare i nowe media wzajemnie się uzupełniają i wchodzą w interakcje, by jak najskuteczniej dotrzeć z przekazem do odbiorcy. Podkreślono szczególną rolę rozwoju „kultury konwergencji” i „kultury uczestnictwa” w tworzeniu społeczności sieciowych i komunikacji marketingowej. Praca ma charakter badawczo-analityczny.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies