Tytuł pozycji:
Strategie marketingowe rozwoju produktu
- Tytuł:
-
Strategie marketingowe rozwoju produktu
Marketing strategies for developing a product
- Autorzy:
-
Michalski, E.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/887982.pdf
- Data publikacji:
-
2013
- Wydawca:
-
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Źródło:
-
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing; 2013, 10[59]
2081-3430
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie zasad tworzenia strategii
marketingowej rozwoju produktu. Zastosowana została analiza krytyczna literatury
metody opisowa i przyczynowa oraz dociekania wynikające z prowadzonych przez
autora badań terenowych. Omówiono definicje marketingu, koncepcje tworzenia
strategii marketingowej oraz wpływ środowiska na wdrażanie strategii. Analizie
poddano cykl życia produktu na rynku, ze szczególnym uwzględnieniem procesów
wprowadzania nowego produktu na rynek i wycofywania przestarzałego produktu.
The paper presents the rules of setting up the marketing strategies for development a product by
applying a scientific review and descriptive research. The marketing definition, the concept behind
the building of a marketing strategy and the impact of environment on implementation of
strategies were under consideration. Then, the process of the product life cycle was put forward.
The outcomes of the inquiry show how important the marketing strategies for development a
product are for the marketing activities and the functionality of an enterprise.