Tytuł pozycji:
Social media jako przestrzeń komunikacji z klientem w branży alkoholi wysokoprocentowych
- Tytuł:
-
Social media jako przestrzeń komunikacji z klientem w branży alkoholi wysokoprocentowych
Social media as space for communication with customers in the high-proof alcoholic beverages industry
- Autorzy:
-
Liczmanska, K.
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/887660.pdf
- Data publikacji:
-
2013
- Wydawca:
-
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Wydawnictwo Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Źródło:
-
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing; 2013, 09[58]
2081-3430
- Język:
-
polski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wachlarz dostępnych mediów w ostatnich czasach przeżywa transformację. W obliczu
kryzysu zaufania do mediów tradycyjnych, można zaobserwować rosnące zainteresowanie platformami
społecznościowymi. Social media traktowane są przez konsumentów za źródło informacji
bardziej wiarygodne, niż tradycyjne instrumenty komunikacji marketingowej. Rosnące zainteresowanie
klientów sprawia, że funkcjonowanie w mediach społecznościowych wywiera istotny wpływ
na kształtowanie marki. Ograniczenia prawne reklamy produktów alkoholowych powodują poważne
utrudnienia w dotarciu do odbiorców komunikacji marketingowej. Media społecznościowe
ze swoją stale wzrastającą siłą oddziaływania stają się doskonałą przestrzenią komunikacji z
klientem w branży alkoholi wysokoprocentowych. Celem artykułu jest przedstawienie zakresu
wykorzystania portali społecznościowych przez przedsiębiorstwa z branży alkoholi wysokoprocentowych.
Autorka zaprezentowała analizę działań komunikacyjnych prowadzonych przez menedżerów
zarządzających markami znanych polskich wódek na podstawie obserwacji dwóch popularnych
w Polsce portali: Facebook i YouTube.
The range of available media has been transformed recently. In the face of the crisis of
trust shown to traditional media we can observe a growing interest in social platforms. Social
media are being treated by customers as a more reliable source of information than traditional
instruments of marketing communication. This consumer growing interest has led to the situation
in which functioning in social media impacts considerably the process of shaping brands. Legal
restrictions imposed on advertising alcoholic beverages cause serious impediments to reaching the
group of recipients of marketing communication. Social media with their growing strength of
impact are becoming a valuable space for communication with customers in the high-proof alcoholic
beverages industry. The purpose of this article is to show the range of use of social media by
companies from the high-proof alcoholic beverages industry. The author has presented an analysis
of communication activities by managers managing brands known Polish vodka based on the
observation of two types of popular sites Facebook and YouTube.