Celem pracy jest ukazanie korzyści społecznych, jakie odnoszą przedsiębiorstwa agrobiznesu
z faktu wdrażania założeń koncepcji CSR. Badania na ten temat przeprowadzono na przełomie 2014 oraz
2015 roku i obejmowały 182 mikro (0-9 osób), małe (10-49 zatrudnionych) i średnie (50-249 pracowników)
przedsiębiorstwa agrobiznesu prowadzące działalność gospodarczą na obszarach wiejskich województwa
małopolskiego. Wyniki badań dowodzą, że przedsiębiorcy z branży agrobiznesu dostrzegają korzyści społeczne
z wdrażania założeń koncepcji CSR w swoich firmach.
The aim of this study was to show the social benefits they perceive the company agribusiness from the fact of
implementing the concept of CSR. Research on the subject has been carried out at the turn of 2014 and 2015, included
182 micro (0-9 persons), small (10-49 employees) and medium (50-249 employees) enterprises agribusiness engaged
in business activities in rural areas of the Malopolska Province. Results show that entrepreneurs from agribusiness
industry recognize the social benefits of the implementation of the objectives of CSR in their companies.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00