Oczekiwania polskich konsumentów dotyczące informacji zamieszczanych na opakowaniu mięsa wołowego Polish consumers’ expectations towards information on the packaging of beef
W Polsce w sprzedaży mięsa dominują produkty niepaczkowane, jednak zmieniające
się potrzeby konsumentów, polegające choćby na poszukiwaniu produktów
wygodnych, sprawiają, że na znaczeniu zyskują opakowania jednostkowe
mięsa wołowego. Konsumenci w coraz większym stopniu polegają na informacjach
zawartych na opakowaniu i etykiecie. Wyniki badań wskazują, iż konsumenci
za najbardziej pożądane uznali zamieszczenie informacji o klasie jakości
mięsa wołowego dostosowanej do ceny. Ponadto zwracają uwagę na obecność
znaków komunikujących atrybuty jakościowe żywności, jak również informacji
odnoszących się do potencjalnego wpływu wołowiny na zdrowie.
In Poland, meat is sold mostly in unpackaged form. However, due to the
changing needs of the clients who look for convenience, packaged beef is
gaining popularity. Consumers become more interested in the information
placed on the packaging. According to the research, the consumers are willing
to read information concerning the quality class of the meat, as well as the price.
Moreover, the clients pay attention to the quality labels and potential influence
of the beef consumption on their health.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00