Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Efektywność kształcenia na publicznych uczelniach technicznych w latach 2001–2005

Tytuł:
Efektywność kształcenia na publicznych uczelniach technicznych w latach 2001–2005
Effectiveness of public education in technical universities in 2001–2005
Autorzy:
Mongialo, Z.
Pasewicz, W.
Switlyk, M.
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/78862.pdf
Data publikacji:
2010
Wydawca:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie. Wydawnictwo Uczelniane ZUT w Szczecinie
Źródło:
Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Oeconomica; 2010, 60
2081-0644
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 3.0 PL
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this study was to determine the effectiveness of education of the total public technical universities and its evolution over the years 2001–2005 by using the DEA and its attempt to explain the ineffectiveness of using the index Malmquista. The study posed the following specific objectives: to examine the effectiveness of technical education, the definition of output gaps, to determine the ranking universities, the calculation of the total Malmquista Productivity Index (MPI). The research shows that in the case of inefficient technical universities there is a more efficient combination of inputs analyzed. Based on the findings can be cautiously concluded that there are other options for the deployment of academic and other employee groups.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies