Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Facilitating Differentiation in Mathematics in Hungarian Secondary Education

Tytuł:
Facilitating Differentiation in Mathematics in Hungarian Secondary Education
Autorzy:
Szasz, Reka
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/749389.pdf
Data publikacji:
2007
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Matematyczne
Źródło:
Didactica Mathematicae; 2007, 30
2353-0960
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
There is a diversity of students in every classroom, and the process of adapting to their individual needs is called differentiation. Due to increasing diffrences among students, the greater emphasis on equal opportunities, and the introduction of the two-level secondary final examination it is becoming a more and more acute need. However, teachers in Hungary face both professional and practical difficulties with applying the method. The aim of my thesis is to find ways of facilitating differentiation in Hungarian secondary mathematics education. I use the acronyms CLFE and ELFE for the Core and Extended Level of Final Examinations, respectively.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies