Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Spatial typology of market services in Łódź

Tytuł:
Spatial typology of market services in Łódź
Autorzy:
Dzieciuchowicz, Jerzy
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/691569.pdf
Data publikacji:
2008
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Tematy:
Market services, spatial typology
Źródło:
Space – Society – Economy; 2008, 08
1733-3180
2451-3547
Język:
nieokreślony
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the period of economic transformation an intensive development of market services in ¸ódê was conducive to creation of their new spatial arrangement. This arrangement, in case of the majority of basic features of market service firms, as well as their workers, stand out- in the cross section of the geodesic areas- by means of enormous spatial differentiation. As a result, the problem of synthetic depiction of different spatial arrangements of such type of variables gains a special meaning. Its solution is enabled by complex spatial typology of market services.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies