Tytuł pozycji:
System informacyjny marketingu w dobie rozwoju gospodarki elektronicznej
- Tytuł:
-
System informacyjny marketingu w dobie rozwoju gospodarki elektronicznej
- Autorzy:
-
Unold, Jacek
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/656227.pdf
- Data publikacji:
-
2002
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2002, 157
0208-6018
2353-7663
- Język:
-
nieokreślony
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono tradycyjne i współczesne koncepcje
marketingowego systemu informacyjnego (SIM). Ukazano podstawowe
funkcje SIM i korzyści wynikające z implementacji tej klasy
systemów. Wskazano na decydujące znaczenie rewolucji internetowej
w globalizacji funkcji marketingowych.
The article presents traditional and modern concepts of a Marketing
Information System (MkIS). Explored are basic functions
and benefits of the implementation of MkIS. The paper points to
the importance of the Internet revolution in the processes of globalization
of marketing functions.