Tytuł pozycji:
Public relations a reklama – porównanie komunikatów przedsiębiorstwa
- Tytuł:
-
Public relations a reklama – porównanie komunikatów przedsiębiorstwa
- Autorzy:
-
Zalewska-Turzyńska, Magdalena
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/656051.pdf
- Data publikacji:
-
2011
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2011, 261
0208-6018
2353-7663
- Język:
-
nieokreślony
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Among others there are two instruments of communication between organization and its
surrounding that happen to be mixed up – the public relations and advertisement. The aim of this
paper is to introduce and present these communication instruments taking into consideration only
the positive aspects of them. The main objective is to concentrate and to compare PR and
advertisement according to chosen by author communication criteria.