Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie internetu przez studentów – wyniki badań

Tytuł:
Wykorzystanie internetu przez studentów – wyniki badań
Autorzy:
Kurzyjamski, Ryszard
Pawelczyk, Zbigniew
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/655972.pdf
Data publikacji:
2011
Wydawca:
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Źródło:
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica; 2011, 261
0208-6018
2353-7663
Język:
nieokreślony
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper are discussed results of a survey. 109 students of Management at University of à ód Ĩ were surveyed about their habits using the ICT. The survey revealed that 100 percent of students have computers and 95 percent of them are using the Internet everyday. Students are using the Internet to help manage their education, work and everyday life. 100 percent of students use e-mail and web browsing, 86 percent seek information about goods and services, 79 percent of them download free programs, 83 percent download music and video, 53 percent read newspapers and periodicals on-line, 46 percent find jobs by web services, 59 percent sell or buy goods at auction, 49 percent load photos and movies to the Internet, 13 percent are using the Internet as telephone. Students will utilize the Internet’s capabilities in business in the future. Their business undertaking become more productive and more effective. Students of Management are well prepared to use the Internet in professional matters, because of many years of education (high school and higher) are using the ICT intensively. This is the announcement of a successful career start. People using the Internet are finding a job faster and more often increase their skills. Today, many companies recruits over the Internet only. Internet users find a better paying job or undertake additional gainful occupation. Surveyed students belong to a new generation of digital natives – people who born and grew up in the environment of digital technology (computers, Internet, mobile phones).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies