Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola mediów społecznościowych w budowaniu przez markę emocjonalnych związków z odbiorcami na przykładzie kampanii Red Bull Stratos

Tytuł:
Rola mediów społecznościowych w budowaniu przez markę emocjonalnych związków z odbiorcami na przykładzie kampanii Red Bull Stratos
Autorzy:
Kurczewska, Izabela
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/640124.pdf
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Tematy:
konwergencja, media, media-mix, nowe media, zaangażowanie, zaangażowanie emocjonalne, marka, Red Bull, ekonomia afektywna, projekt Red Bull Stratos, Love brands
Źródło:
Zarządzanie w Kulturze; 2014, 15, 2
2084-3976
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The role of the social media in building brand advocacy through emotional engagement: the Red Bull Stratos campaignIn Europe and the United States, only 8% of brands are important enough to consumers such that the public would care if those brands disappeared from the market. Advertisers need to change their communication approach to create campaigns aimed not only at informing people about the characteristics and prices of products and convincing customers to make purchases, but mainly to instigate likability and, in effect, build a relationship on an emotional level, thereby gaining loyalty. The tools for this purpose have focused on media and new approaches in their planning (media-mix). In the literature, the case of Red Bull Stratos has been analyzed. The brand, communicating in a consistent and coherent manner, has used media coverage and the impact of traditional media in a unique way to engage consumers with the help of new media. We analyze a campaign that shows how consumers transition from passive recipients of advertising communication to brand ambassadors and advocates, showing a high emotional involvement and a strong loyalty to the energy drink manufacturer.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies