Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Fit-for-purpose: developing curriculum for meeting the needs of public health leaders in the 21st century

Tytuł:
Fit-for-purpose: developing curriculum for meeting the needs of public health leaders in the 21st century
Autorzy:
Czabanowska, Katarzyna
Popa, Daniela
Smith, Tony
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/635258.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Tematy:
zdrowie publiczne, przywództwo, curriculum, nauczanie w oparciu o problemy (PBL), nauczanie przy pomocy mieszania metod online i stacjonarnych (blended learning)
Źródło:
Zdrowie Publiczne i Zarządzanie; 2013, 11, 2
2084-2627
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Although leadership is a well-known concept within organisational science, public health leadership is still not well-defined. Further, leadership is not commonly included in most public health training programs. Faced with immense changes in population health needs, public health professionals require a broader range of skills and expertise than ever before. In response to these issues the article aims to describe the development of a public health leadership curriculum as part of the European project entitled “Leaders for European Public Health” (LEPHIE) supported by the European Commission Lifelong Learning Programme. The article first discusses the theoretical underpinnings related to the public health leadership curriculum development. Secondly, its mission and objectives will be discussed. Thirdly, the methodological approaches and architecture of the programme are presented, and finally illustrates the features for quality assurance and the potential for future use in different contexts.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies