Tytuł pozycji:
Corporate Culture and Its Connection with External and Internal Public Relations
- Tytuł:
-
Corporate Culture and Its Connection with External and Internal Public Relations
Kultura korporacyjna i jej związek z zewnętrznymi i wewnętrznymi działaniami public relations
- Autorzy:
-
Kotras, Marcin
- Powiązania:
-
https://bibliotekanauki.pl/articles/632943.pdf
- Data publikacji:
-
2010-01-01
- Wydawca:
-
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Źródło:
-
Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe; 2010, 13, 5; 27-47
1508-2008
2082-6737
- Język:
-
angielski
- Prawa:
-
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
- Dostawca treści:
-
Biblioteka Nauki
-
Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main aim of this article is to present the influence of corporate culture on company's stakeholders. This paper signalises the tendency in corporate communication with its internal and external publics. It is focused on two issues: corporate social responsibility and employer branding. Those two categories are consequences of corporate culture model.
Głównym celem artykułu jest zaprezentowanie wpływu jaki wywiera charakter kultury korporacyjnej na związanych z przedsiębiorstwem interesariuszy (stakeholders). W artykule zasygnalizowane zostały główne tendencje wyznaczające charakter komunikacji między organizacją a jej wewnętrznym i zewnętrznym otoczeniem. Tekst koncentruje się na dwóch kwestiach: społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (corporate social responsibilty) i budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding), które zaprezentowane zostały jako efekty określonego modelu kultury organizacyjnej.