Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Motywowanie do rozwoju z zastosowaniem grywalizacji

Tytuł:
Motywowanie do rozwoju z zastosowaniem grywalizacji
Motivation for Development Applying Gamification
Autorzy:
Winnicka–Wejs, Alicja
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/598192.pdf
Data publikacji:
2015-06-15
Wydawca:
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych
Tematy:
grywalizacja
motywowanie do rozwoju
sektor publiczny
gamification
motivating for development
public sector
Źródło:
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi; 2015, 2015 3-4(104-105) Zarządzanie ludźmi w sektorze publicznym i organizacjach pozarządowych (People Management in the Public and NGOs Sector); 57-80
1641-0874
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zdefiniowano pojęcie ,,grywalizacja” (gamification). Scharakteryzowano grywalizację jako narzędzie motywowania, edutainment oraz innowację organizacyjną w sektorze publicznym. Dokonano próby transferu twierdzeń na temat motywacji na obszar grywalizacji. Omówiono instrumenty rozwoju pracowników, które potencjalnie mogą być objęte grywalizacją. Przedstawiono przykłady zastosowania mechanizmów gier w amerykańskich organizacjach publicznych. Wskazano możliwości i ograniczenia wdrożenia grywalizacji w instytucjach publicznych w Polsce, akcentując jej zalety i wady.

The paper defines the concept of gamification. Gamification is characterized as an incentive tool, edutainment, and organizational innovation in the public sector. An attempt is made to transpose statements concerning motivation to the area of gamification. Personnel development tools that may potentially be covered by gamification are discussed. Examples of game mechanisms used in American public organizations are presented. Possibilities and limitations of implementing gamification in public institutions in Poland are identified, including an emphasis on their advantages and disadvantages.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies