In a common opinion, online shopping is considered more risky than traditional shopping in regular shops. The results of research presented in this article constitute an attempt to look at the issue from a wider perspective. In the article, the following questions have been answered: What apprehensions and doubts accompany e-consumers while making online shopping? Which are the most important for them? What are consumers doing to reduce the risk of a failed purchase? And also how much are e-consumers aware of their rights.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00