Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teoretyczne aspekty pojęcia reputacja

Tytuł:
Teoretyczne aspekty pojęcia reputacja
Theoretical Aspects of Reputation
Autorzy:
Gołata, Krzysztof
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/593192.pdf
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Tematy:
Public relations
Tożsamość
Wizerunek przedsiębiorstwa
Company image
Identity
Źródło:
Studia Ekonomiczne; 2013, 157; 185-193
2083-8611
Język:
polski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
An increasing number of authors tends to distinguish terms: image and reputation. It is hard to describe differences between these terms because it raises a lot of controversy. On the one hand, there is dispute over the understanding of reputation, on the other hand, many institutions while presenting rankings of companies use reputation as a criteria of rankings. The aim of this article is (an attempt) to answer where are the sources of differences in understanding the term of reputation and secondly to show the main criteria which characterize this term.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies