The purpose of the paper was to identify the risk perceived by the consumer in their relationship with companies on the market of professional e-services and to determine mechanisms employed by consumers in the process of buying and using these services in the virtual environment. Results of research shows that the most important risk for customers are security and functional risk. Consumers try to actively minimize the risk in their market choices by looking for additional information from other sources, mainly the formal ones. Not rarely do they stay loyal to a definite financial institution or a medical unit.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00