W artykule rozważamy prostą dwuosobową grę kooperacyjną, w której gracze działają w warunkach niepełnej informacji oraz opierając się na szeregu czasowym zawierającym obserwacje odstające. Rozpatrywana gra nawiązuje do idei klasyfikatora indukowanego przez statystyczną funkcję głębi.
In this paper we present a methodological framework for purposes of dynamic cooperative games with locality modelling. Our framework appeals to the recently proposed by Painvaveine and van Bever concept of local depth. We propose a simple dynamic games with two agents and study its properties by means of computer simulations. The paper is a starting point for our research program aiming at creating a statistical apparatus for the cooperative dynamic games with local maximization of individual and group goals.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00