Starzenie się ludności coraz bardziej widoczne na poziomie mikro (rodziny)
i makro (całego społeczeństwa) wymaga dogłębnego poznania i opisania również ze
względu na zwiększające się znaczenie segmentu konsumentów seniorów w gospodarce.
Obszar badawczy dotyczący zachowań konsumentów jest bardzo szeroki. W artykule podjęto
problem rozpoznania istoty/wymiarów innowacyjności w zachowaniach ludzi starszych.
Innowacyjność, jako cecha osobowości człowieka, wykazuje zróżnicowane nasilenie,
odzwierciedlając się w odmiennych zachowaniach wobec nowych zjawisk. Celem
artykułu jest zaprezentowanie wybranych aspektów dotyczących poziomu innowacyjności
w zachowaniach konsumentów seniorów.
The ageing of the population, which is increasingly visible at the micro level
(family) and macro level (the whole of the society), requires in-depth exploration and
description, also due to the increasing importance of the segment of senior consumers in
the economy. The area of research on consumer behaviour is very broad. The article addresses
the issue of recognizing the dimensions of innovativeness in the behaviour of the
elderly. Innovation, as a feature of the human personality, manifests itself in varying degrees,
reflecting different behaviours towards new phenomena. The aim of this article is
to present selected aspects of the research identifying the level of innovation in senior
consumers’ behaviour.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00