Zarządzanie publicznymi instytucjami kultury w kontekście koncepcji corporate social responsibility (CSR). Społeczna odpowiedzialność muzeum The management of cultural public institutions in the context of concept corporate social responsibility (CSR). Social responsibility of museum
Celem artykułu jest skonfrontowanie publicznego sektora kultury z koncepcją
corporate social responsibility (CSR). Muzea publiczne z założenia traktowane
są jako instytucje zaufania publicznego, w rzeczywistości nie określono jednak precyzyjnych
kryteriów, które powinny spełniać jako instytucje odpowiedzialne społecznie.
Dlatego w przeprowadzonym badaniu wykorzystano wybrane kategorie z obszaru CSR,
analizując je w odniesieniu do rzeczywistości organizacyjnej muzeów publicznych.
The article examines the application of the concept of corporate social responsibility
(CSR) in the cultural public sector. Public museums are treated as institutions
of public trust by definition. However, any precise criteria which they should fulfill
as socially responsible institutions haven’t been defined. Therefore, the conducted study
aims in description of selected categories of CSR, analyzing them in relation to the organizational
reality of public museums.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00