Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of consumer innovativeness in an axiomatic approach

Tytuł:
Analysis of consumer innovativeness in an axiomatic approach
Autorzy:
Ciałowicz, Beata
Powiązania:
https://bibliotekanauki.pl/articles/584957.pdf
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tematy:
innovation
Arrow-Debreu model
Schumpeter’s theory
Źródło:
Mathematical Economics; 2015, 11(18); 21-32
1733-9707
Język:
angielski
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the Schumpeterian vision of economic development economic evolution is based on the innovative activities of producers and evolutionary changes in the production sphere realized through credits created by banks from savings. The possibility of innovative changes in the demand sphere and the active role of consumers in innovative processes are neglected. Hence the main aim of this paper is an extension of the previous results obtain in the formal modelling of Schumpeter’s theory through the axiomatical analysis of innovative changes in the consumer in the formal apparatus of the modern Arrow-Debreu theory of general equilibrium.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies