As globalization continues its rapid pace, business managers must have tools and
expertise to discover new ways to obtain gains from trade and new ways to reduce the costs of
trade. It is necessary to adopt original approaches, capabilities, and strategies to succeed in world
markets. Developing international knowledge is the foremost management challenge in the
emerging global market place. The aim of this paper is to introduce the ‘Star Analysis’ as a
method for applying this knowledge to obtain international competitive advantage. The results
have been developed by the research project MSM 6215648904 ‘The Czech Economy in the
Process of Integration and Globalisation, and the Development of Agricultural Sector and the
Sector of Services under the New Conditions of the Integrated European Market’ of Mendel
University in Brno, Faculty of Regional Development and International Studies.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00