This paper investigates the use of free LSM tools in language learning, particularly for EFL and
content-based classrooms. The study is based on the use of free LMSs in two schools: UNICA, a
bilingual university in Bogotá, Colombia and Round Table, an English language school in
Shanghai, China. This paper investigates not only the tools offered in Moodles, Yahoo Groups,
and Nicenet, but also how these tools create value for the teaching and learning of English.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00