Ostatnio dwa pojęcia „cloud computing” oraz „katalog usług ICT” pojawiły się w architek-turze oraz w centrach danych budownictwa, więc zasługują one na należytą uwagę. Pojęcie „Cloud computing” zmieniło się w świecie technologii informacyjnych zarówno w modelu praktycznym, jak i biznesowym, bez wyłączania sektora obronnego. Może ono zostać scharakteryzowane jako dzielenie się oprogramowaniem i oprzyrządowaniem poprzez sieć. Cloud computing jako nowy model zasobów IT może znacznie zmniejszyć wydatki na zasoby IT i ich złożoność, jednocześnie doskonaląc optymalizację nakładów pracy i zwiększając poziom usług. Platforma Cloud jest skalowalna, dostarcza większe doświadczenie użytkownikowi i może być scharakteryzowana jako nowe metody zarządza-nia w Internecie. Katalog ICT spełnia główne zadanie ITSM – transformację ICT w nowy model zarządzania – poprzez zarządzanie zdefiniowane jako usługi ICT. Katalog ICT jest listą różnorodnych usług dostarczanych przez ICT i usługodawcę ICT, zazwyczaj jednostkę zabezpieczającą ICT w organizacji. Powinna on posiadać dane szczegółowe dotyczące klienta i osoby odpowiedzialnej za jej utrzymanie. Dokument ten jest bardzo istotny dla pozytywnego wdrożenia procesu SLM, jak również dla całego ITSM. W rzeczywistości, po-maga on klientom
i użytkownikom zrozumieć potencjał ICT.
Recently two phrases " Cloud Computing " and " List of ICT services " resonate in the field of architecture and building data centers. The two terms terms are the most in-flected ones and therefore they deserve due attention. The notion of cloud computing has changed in the world of information technology-based practices and business mod-els,with the defence sector as no exception. It can be characterized as sharing hardware and software resources through a network infrastructure. Cloud Computing as a new model of IT resources can significantly reduce spending on IT resources and complexity while improving optimization workloads and increase service levels. Its platform Cloud is strongly scalable, providing a superior user experience and can be characterized by new Internet management practices. The list of ICT fills the main idea of the ITSM - ICT trans-formation of the branch to a new model of its management activities - through supply management defined ICT services. The catalogue of ICT is a list of the various services provided by the ICT and ICT services supplier, usually representing a branch of securing ICT operation in the organization . It should contain characteristics defined by the ICT services , as well as details about the customer and the person responsible for their maintenance. This document is very important for the successful deployment of the SLM process but also for the entire ITSM . In fact, it helps customers and users understand the potentials of the ICT Department.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00