Innowacyjność decyduje o poziomie oraz kierunku rozwoju współczesnego przedsię-
biorstwa, oznaczając postęp, rozwój oraz poprawę pozycji konkurencyjnej na rynku.
Innowacyjność oznacza wdrożenie do praktyki gospodarczej nowych lub istotnie ulepszonych
rozwiązań w dziedzinie produktu, procesów wytwórczych, organizacji oraz marketingu.
Poziom innowacyjności polskiej gospodarki, jak i samych przedsiębiorstw jest wysoce
niedostateczny.
Niedostateczna aktywność innowacyjna przedsiębiorstw wynika zarówno z uwarunkowań
zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Celem artykułu jest analiza najważniejszych barier i stymulatorów
innowacyjności polskich przedsiębiorstw sektora MŚP. Ograniczenie lub eliminacja
owych barier oraz aktywizacja czynników sukcesu przyczyni się do wzrostu innowacyjności
przedsiębiorstw, a tym samym całej gospodarki. W pracy wykorzystano analizę teoretyczną
literatury przedmiotu oraz analizę statystyczną.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Informacja
SZANOWNI CZYTELNICY!
UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE BIBLIOTEKA FUNKCJONUJE W NASTĘPUJĄCYCH GODZINACH:
Wypożyczalnia i Czytelnia Główna: poniedziałek – piątek od 9.00 do 19.00